Пропоную вам використати наступні вправи на уроках української мови як іноземної, котрі допоможуть учням у набутті навичок слухання
o
Опиши та
намалюй
Ця вправа на слухання підходить для будь-якого віку.
В учнів є природня причина слухати та ставити запитання.
Можна попросити учнів намалювати предмет, але можна самому вибрати малюнок
для опису.
Ø
Кожен учень малює предмет. Наприклад
тварину. Учні не показують одне одному, що вони малюють.
Ø
Учні працюють в парах. Один учень описує
українською мовою свій малюнок, другий намагається намалювати цей малюнок. Він
його не повинен бачити, але він може запитувати щоб отримати більше інформації.
Ø
Встановіть обмеження часу і дайте змогу
учням порівняти їхні малюнки. Результат може бути дуже смішний та творчий!
Порада: Зробіть
цю вправу з одним учнем разом до того, як дасте виконувати це завдання класу.
o
Розповіді
Розповіді та анекдоти мають велике місце у щоденному
спілкуванні. Ми розповідаємо, що робили у вихідні, останні новини, побачений
фільм тощо.
Кожен любить гарну розповідь – діти, підлітки і дорослі.
Важливо заохотити учнів слухати розповіді в класі.
Ø
Розкажіть учням три історії зі свого
життя: дві правдиві і одну несправжню. Вони мають послухати і вирішити, котра з
історій є неправдивою.
Ø
Можете розповісти історію із двома
закінченнями. Учні мають обговорити, котре із закінчень є справжнім.
Ø Можете розповісти історію і попросити
учнів її переказати в групах, кожен учень по черзі переповідає одне речення.
o
Диктоглос
Це є легка форма диктанту, котра заохочує учнів до
слухання вчителя, розмови в групах, письма та перевірки.
Ø
Вчитель читає учням короткий текст, учні
слухають. Вчитель ще раз читає текст, учні роблять нотатки. В групах вони
відтворюють текст зі своїх нотаток.
Ø
Для перевірки, учень котрий бажає,
записує текст по порядку, а учні за потреби роблять виправлення. Приймаються
усі версії тексту, за умови, що вони без помилок.
Ø
Ви можете допомогти учням нижчого рівня.
Дайте їм текст із пропущеними словами. Вони мають вставити пропущені слова.
У
нашій сім’ї кожен має хобі. Тато ходить на рибу і дивиться фільми. Остап грає у
футбол. Оксана грає на гітарі. Я люблю готувати і читати. Мама любить вишивати
та співати. http://www.teachingenglish.org.uk/sites/teacheng/files/B127c%20A1%20TE%20Staff%20Room%20Posters%202.pdf
Немає коментарів:
Дописати коментар