1 лютого 2013 р.

"Ким я хочу бути? Як я цього досягну?"



Лист від Оксани Савчук,
Сокальський районний відділ освіти Львівської області
Привіт, Оленко!
Ось побачила  повідомлення про партнерство з Канадою і хочу повідомити, що наш відділ освіти вже більше 5 років також співпрацює з Канадою (м.Едмонтон). 

Ми започаткували Міжнародний конкурс  творчих робіт серед випускників пільгових категорій під назвою "Ким я хочу бути? Як я цього досягну?"
Контактною особою є Христина Чейз з Союзу Українок Канади, Альберта. Союзянки Канади організовують збір коштів, до них долучаються добровольці з Австралії та Англії і тоді вони пересилають ці кошти нам. Ми, в свою чергу, проводимо конкурс, а потім нарогоджуємо переможців грошовими преміями. 

Переможці та організатори конкурсу, 2012
Конкурс складається з двох етапів: 1) написання творчої роботи, 2) усна бесіда. Іноді дуже болісно слухати розповіді таких юних дітей, коли вони розповідають про свою гірку долю: про те як позбулись батьків, втратили здоров'я через лікарську недбалість тощо.

Саме болісно,коли дівчатка при нагородженні не можуть стримати сліз, адже багато з них навіть не могли піти на випуксний вечір через відсутність коштів на одяг та взуття. Та 1000 чи 1500 грн. стають для них спасінням, адже вони можуть насолодитись часом проведеним на випускному і бути як усі інші, а не "бідною білою вороною". 

В такі моменти я й сама переосмислюю життя та його цінність, адже ми нерідко не цінуємо те, що маємо. Перепрошую, що так детально, але можливо комусь буде цікавий наш досвід співпраці. 

Ми ще заснували благодійний фонд "Майбутнє України.Сокальшина". В інтернеті уже є сайт sokal-future.narod.ru Він, правда, ще не до кінця наповнений, але там вже є дуже багато фотографій за минулі роки. 

Немає коментарів:

Дописати коментар